Izjava o politici kvaliteta

Održavanje i kontinualno poboljšanje integrisanog sistema menadžmenta u skladu sa zahtevima međunarodnih standarda: SRPS ISO 9001:2015, SRPS ISO 14001:2015 i SRPS OHSAS 18001:2008 predstavlja prioritetni zadatak u ostvarivanju naše dugoročne politike.

To ćemo postići:

  • liderskom ulogom rukovodstva u svim procesima integrisanih sistema manadžmenta;
  • stalnim poboljšanjem usluga u cilju potpunog zadovoljenja zahteva, potreba i očekivanja korisnika i svih zainteresovanih strana;
  • prepoznavanjem rizika koji prete pružanju kvalitetne usluge i upravljanje prepoznatim rizicima;
  • razvojem uzajamno korisnih odnosa sa svojim partnerima, radi ostvarenja dugoročne saradnje na obostranu korist;
  • ispunjavanjem zakonskih propisa u oblasti trgovine;
  • praćenjem zakona, standarda i propisa koji se odnose na životnu sredinu i bezbednost i zdravlje na radu, uz poštovanje obaveza za usklađenost;
  • uspostavljanjem sistema vrednosti koji zadovoljava potrebe i očekivanja zaposlenih;
  • usavršavanjem i profesionalnim razvojem zaposlenih, radi povećanja njihove kompetentnosti, svesti, inicijativa i odgovornosti za kvalitet usluge i životne sredine;
  • upravljanje otpadom kroz pravilno prikupljanje, skladištenje i tretman svih vrsta otpada;
  • štednjom energije i smanjenjem upotrebe štetnih materija;
  • promovisanjem prevencije zagađenja i smanjenjam uticaja na životnu sredinu;
  • stvaranje uslova za rad, koji omogućavaju bezbedne radna mesta;
  • preventivnim delovanjem radi sprečavanja povreda na radu;
  • unapređenjem zdravlja i bezbednosti na radu;
  • pridržavanjem svih važećih zakonskih propisa iz oblasti žaštite životne sredine i bezbednosti i zdravlja na radu i saradnjom sa zainteresovanim stranama.

Svi zaposleni su odgovorni za dosledno sprovođenje ove politike i njenu realizaciju.